آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد

دانلود موزيک

باران موزيک

ويديو جديد

دانلود Rochard v1.05 - بازی معدنچی شجاع
آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد آهنگ جديد
ADS ADS ADS ADS
***وطن دانلوددانلود رایگان نرم افزار ***

بازديد : 77 بار

دانلود Rochard v1.05 - بازی معدنچی شجاع

بازیRochardاز دسته بازی های اکشن و معمایی است که بر اساس جلوه ها وگرافیککارتونی طراحی شده که در آن شما در نقش یک معدنچی به نام جان هستید و در هنگام کار در معدن اتفاق جالبی برایتان می افتد. حفاری های جان و دوستانش در معدن منجر به پیدا کردن ساختمانی قدیمی و عجیب در سیاره های دیگر می شود با ورود جان و تیمش به ساختمان آن ها در می یابند که تنها انسانها در این جهان زندگی نمی کنند. دوستان جان به طور مرموزی ناپدید می شوند و جان خود را تنها و سرگردان در آن سیاره می بیند و متوجه می شود که فقط او باید برای نجات دوستانش تلاش خود را به کار گیرد. هنوز زمان زیادی از ناپدید شدن تیم جان نگذشته که راهزنان فضایی به معدن حمله می کنند، جان به سرعت در می یابد که با افراد مرموزی که نیروهای خارق العاده و شگفت انگیزی دارند مواجه شده که سعی در نابود کردن او و دیگر افراد معدن دارند. جان باید تنها و بدون کمک دیگران و با استفاده از فکر و توانایی خود و وسایل دفاعی ابتدایی مثل ابزار معمولی معدن که در دسترس می باشد و با یک معجون سلامت، دزدان فضایی را نابود کند و تیم خود را نجات دهد و پرده از راز پنهان آنها بردارد.




مشخصات

شرکت سازنده:Recoil Games
حجم فایل:920 مگابایت
بحث پیرامون این مطلب:وطن فورم
تصویر:محیط برنامه
Rochard follows the story of the humble astro-miner John Rochard. John and his mining team accidently discover an ancient structure hidden deep in an asteroid, thus proving mankind isn’t alone in the universe. Soon after, his team goes missing without a trace and John finds himself stranded on the asteroid.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.asandownload.comمی باشد.




برچسب ها : Rochard, دانلود Rochard, دانلود بازی Rochard, بازی معمایی, دانلود بازی معمایی, دانلود بازی معمایی جدید, بازی معدنچی شجاع, دانلود بازی معدنچی شجاع, بازی اکشن, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی اکشن جدید, دانلود Rochard v1.05 - بازی معدنچی شجاع, دانلود Rochard v1.05, Rochard v1.05,



ارسال نظر
کد امنیتی رفرش
خبرنامه

با نوشتن ايميل خود در کادر زير و فشردن دکمه ثبت ، جديدترين مطالب سايت را در ايميل خود دريافت نماييد

خبرنامه

ايميل خود را وارد نماييد

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران
خوش آمديد ميهمان
عضو شويد
ارسال کلمه عبور



آمار مطالب
کل مطالب : 150
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 5
آمار بازديد
بازديد امروز : 16
بارديد ديروز : 5
بازديد ماه : 100
بازديد سال : 2,873
بازديد کلي : 39,197
مرورگر : Safari 5.1
سيستم عامل :